2011. augusztus 29., hétfő

Nokia N97 új , független,garanciás - Jelenlegi ára: 43 000 Ft

Nokia N97 2011. 08. 15. én lett a szervizből elhozva, ahol a teljes Belsejét cseréltékTehát a belselye teljesen új csak a külső ház maradt a régi. A kijelzőjét azt nem tudom hogy cserélték e . Vagy cserélték vagy csak egy másik fóliát raktak rá. Mindenesetre kissé karcosan kaptam vissza. Mármint a fólia karcos. A kijelzőt még nem láttam fólia nélkül, nem látszik karcosnak. Tehát a szíve az új a telefonnak csak a ruhája a régi. Új gyári számot kapott. 32GB-os. Gyárilag független . Nokia garanciás még ez év december 17. -éig . Használtan vásároltam ez év  elején. Meg van a gyári doboza, autós tartója, töltője, a garancia papírja. A korához képest szép állapotban van. Jobban örülnék a személyes átvételnek de természetesen postázom is. posta2200ft. Európai Unió országaira vonatkozóan 2004 01 01. -én életbe lépett új , a magán adás-vételi jogokat   szabályozó törvény  értelmében az összes aukcióra bocsátott termék és/vagy áru adásvétele során az eladót nem terheli semmiféle garancia felelősség vagy visszavételi kötelezettség a vevővel szemben. A vevő ezt vásárlásával elismeri és tudomásul veszi


Jelenlegi ára: 43 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-02 10:10
. Nokia N97 új , független,garanciás - Jelenlegi ára: 43 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése